close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טאבונים לפיצה: סקירת היתרונות

מערכת שורשיט סיוון, תשפא30/05/2021

טאבונים לפיצה מייצרים את הבצק שהכי דומה לבצק הפיצות שמוגשות בפיצריות, ומשיג תוצאות מעולות של הכנת פיצות ביתיות

תגיות:
טאבון פיצה מדמה את תנורי הלבנים שהופכים פיצות לאהובות כל כך, ומאמר זה מפרט את יתרונות השימוש בטאבון להכנת פיצות,
עם כמה טיפים וטריקים להצלחה והמלצות לשימוש נכון.

מה מייחד טאבונים לפיצה?
התכונה הכי מרשימה של טאבונים פיצה היא שמכשירים אלו יכולים להגיע במספר דקות לטמפרטורות של שבע מאות מעלות, ולאפות פיצה אמיתית בפחות מחמש דקות. הטמפרטורה הגבוהה היא אזור החום המוזהב כשזה מגיע לאפיית פיצה, ומסייע לאפות את הבצק במהירות, עם מרקם פיצרייה מושלם.

עם החום הגבוה, המטרה היא לחמם את החלק החיצוני כך שהבצק ייאפה במהירות, עם מעט מעט צריבה. הבצק החרוך מוסיף מורכבות טעם, אבל אתם עדיין רוצים שפנים הבצק יישאר רך ועסיסי.

גם התוספות על הפיצה צריכות להתחמם במהירות
הגבינה צריכה להיות מומסת במידה הנכונה, והירקות או הבשרים צריכים להיות פריכים מעט. באמת שאין זה משנה מה אתם מעדיפים בפיצה שלכם, כי עם טאבונים לפיצה, השמים הם הגבול. מה שהכי חשוב זה שהכול ייצא בדיוק בזמן הנכון.

חום גבוה מדי שורף את תחתית הפיצה ואינו מאפשר בישול מספק של התוספות. טמפרטורות קרות מיד אינן מאפשרות את השגת הצריבה, לכן חשוב להקפיד על איזון עדין. אתם רוצים שהבצק יהיה מעט צרוב, ולא שכל החלק התחתון של הפיצה יהיה פריך עד לרמה של בצק שרוף.

האבן של טאבונים לפיצה אידיאלית, אבל זהו גם הרכיב היחיד שיש להקפיד על זהירות בשימוש בו. כאשר אבנים מתקררות מהר מדי, הן עלולות להיסדק.

אז איך מגיעים לפיצה נהדרת עם טאבונים לפיצה?
יש צורך לבצע כמה מהלכים של ניסוי וטעיה. טאבונים לפיצה שונים מאפייה בתנור רגיל, אבל חשוב להיות סבלניים! האינסטינקט הראשון הוא לחשוב שהטאבון אינו פועל כראוי, אבל אז מבינים את המובן מאליו. אתם פשוט לא רגילים לאפות עם חום כל כך גבוה.
חשוב להקפיד להתגבר על יצר השאפתנות ולא לאפות יותר מדי פיצות בו זמנית. יש להקפיד על אוורור סביב הפיצה על מנת שהיא תאפה כראוי. אתם יכולים לאפות פיצה בגודל הטאבון אבל מומלץ להכין פיצות קטנות יותר, שיוצאות טוב יותר, וניתן להכניס ולהוציא אותן מהטאבון בקצב שמאפשר אפייה נכונה.

חוץ מזה, טאבונים לפיצה עובדים באופן הטוב ביותר להכנת פיצות עם בצק דק יחסית, וניתן לאפות פיצות עם בצק עבה למחצה, אבל אתם לא רוצים שהבצק יתפח כל כך גבוה, שהחלק העליון יישרף.

האם אפשר לאפות מאכלים אחרים בטאבונים לפיצה?
בטח, אבל חשוב להבין עובדה חשובה: טאבונים לפיצה מיוצרים במיוחד לאפיית פיצות. זה כמו סיר אורז, ברור שניתן לבשל בו מאכלים אחרים, אבל הטאבון נועד להתמחות בהכנת פיצות. אם אתם מחפשים כיריים מעולות, דגמים מעולים זמינים אצל היצרנים.
אפשר להכין לחמים שטוחים או מקלות חם שום וקלצונה, כל עוד הם אינם עבים מדי, וגם מאפים יהיו אפשרות נהדרת להכנה בטאבון.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה